OCI punchout


OCI staat voor Open Catalog Interface en is bedacht door SAP. Een OCI Punchout koppeling geeft de klant de mogelijkheid om vanuit een eigen ERP-systeem of e-procurement platform de productcatalogus van uw webshop te bekijken.
Dit uitstapje naar de webshop word geregeld door middel van een automatische login. De producten worden vervolgens gekozen en in het winkelmandje van de uw webshop geplaatst.
Hierna worden de producten realtime verzenden naar het ERP-systeem of e-procurement platform van uw klant. In het inkoopsysteem is het vervolgens mogelijk om de kostenplaats toe te voegen evenals eventueel andere benodigde informatie. Tevens zijn up-to-date artikelinformatie, de beschikbaarheid/levertijd en de actuele prijs beschikbaar.

Koppel de ERP en e-procurement platform via OCI Punchout aan uw webshop

Tegenwoordig is OCI een meer algemene vorm van communicatie geworden tussen verschillende systemen. Er zijn verschillende systemen die OCI ondersteunen, en via een OCI Punchout koppeling geïntegreerd kunnen worden:

  • OCI Punchout met SAP;
  • OCI Punchout met Dynamics AX;
  • OCI Punchout met Axapta;
  • OCI Punchout met Dynamics NAV;
  • OCI Punchout met Tblox/ProActive/Inconto;
  • OCI Punchout met GHX/Proquro/Axxerion;
  • OCI Punchout met ACTO/DigiInkoop/Ariba.

Mocht uw inkoopsysteem er niet tussen staan, maar uw systeem ondersteund dit wel dan kunt u contact met ons opnemen voor de mogelijkheden tot integratie.
De OCI punchout koppeling is onder andere geschikt voor Magento, Magento 2 en Shopware.

Vraag een vrijblijvende offerte aan.

Maak vanuit ERP-systeem of e-procurement van uw klant verbinding met de productcatalogus in uw webshop. Automatiseer het bestelproces van uw klant middels onze OCI Punchout koppeling voor Magento – Magento 2 en Shopware webshops
 

Versterking gezocht!
Bekijk onze vacatures!